دلنوشته قشنگ هادی چوپان برای همسرش

به گزارش وبلاگ بهروز، هفته قبل بود که هادی چوپان پیروز شد در رقابت های مسترالمپیا در آمریکا مدال قهرمانی را از آن خود کند و نام اش را در تاریخ رشته بدنسازی جاودان سازد. او با این قهرمانی هم جایزه 400 هزار دلاری (16 میلیارد تومانی) را مال خود کرد و هم مورد توجه علاقه مندان ورزش بدنسازی و رسانه ها دنیا نهاده شد.

دلنوشته قشنگ هادی چوپان برای همسرش

پس از این قهرمانی بود که بعضی فعالان رسانه ای ادعای درخواست پناهندگی هادی چوپان در آمریکا را مطرح کردند. اما ساعاتی پس از این ادعاها، گرگ ایرانی یک ویدیو منتشر کرد و گفت که چنین تصمیمی ندارد و به زودی به ایران باز می شود.

حالا هم هادی چوپان با یادداشتی که برای همسرش منتشر نموده، توجه کاربران و رسانه ها را به خود جلب نموده است. او در این یادداشت خاص و متفاوت به تقدیر و تشکر از همسر و خانواده اش پرداخته است.

گرگ ایرانی در این رابطه نوشته است: اگر در برترین زمان جهان و در برترین مکان خوشبختی در برترین نقطه جهان باشید، اما اگر در کنار خانواده نباشید، هیچ لذتی وجود ندارد. دلتنگی خیلی سخته بانوی من برترین همراه زندگی من است. دوستت دارم عزیزم. بابت تمام زحمات و همه چیز شما سپاسگزارم. صبر و کوشش شما برای زندگی بهتر شما قهرمان زندگی من هستید بانو

منبع: فرارو

به "دلنوشته قشنگ هادی چوپان برای همسرش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلنوشته قشنگ هادی چوپان برای همسرش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید