دوربین مربعی اپل برای آیفون 11 به شکل غیررسمی تایید شد

به گزارش وبلاگ بهروز، ماه گذشته اولین باری بود که شایعاتی در مورد وضعیت و ظاهر دوربین پشتی گوشی های جدید اپل مطرح شد. بر اساس این شایعات، دوربین پشتی آیفون ظاهری مربعی متشکل از دوربین سه گانه داشت. اکنون به نظر می رسد این شایعه حقیقت دارد.

دوربین مربعی اپل برای آیفون 11 به شکل غیررسمی تایید شد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، یکی از شرکت های همکار با اپل که در حوزه لوازم جانبی آیفون فعالیت می کند با انتشار تصاویری به شکل غیررسمی مربعی بودن دوربین پشتی آیفون های جدید را تایید کرده است.

شرکتOlixar تولید کننده لوازم جانبی تلفن همراه، که در حال ساخت محافظ های شیشه ای برای دوربین عقب آیفون 11 است اعلام کرده که این محافظ ها مربعی هستند و در سه نسخه عرضه می شوند. با توجه به معتبر بودن شرکتOlixar که در حال تولید انبوه این محافظ ها است، به نظر می رسد این ادعا صحت دارد. بر اساس خبرها، سه محافظ دوربین برای آیفون 11 و 11 Max و 11R تولید می شود.

شایعات اولیه در خصوص دوربین آیفون 11 نشان می دهد که اپل دوربینی با زاویه ای 120 درجه ای را برای اولین بار به آیفون های خود می افزاید. البته تله فوتو و دوربین های استاندارد همچنان به صورت وجود دارند. آیفون 11R نیز دارای دوربین های تله و استاندارد است اما زاویه گسترده تصویر را شامل نمی شود.

افزون بر این ها، اپل یک فلش LED را برای دوربین پشت ارائه کرده است و انتظار می رود دوربین هوشمند HDR نیز به روز رسانی قابل توجهی برای مبارزه با رقبا داشته باشد. تا کنون هر خبری که از Olixar نشت کرده و در خصوص چگونگی اطلاعات گوشی های آینده بوده درست و نسبتا نزدیک به واقعیت بوده است اما هنوز هم ابهاماتی در خصوص صفحه نمایش، طراحی گوشی و برخی ریزه کاری های تولید آیفون جدید وجود دارد.

به رسم همیشگی، بسیاری از افراد انتظار دارند آیفون در ماه سپتامبر رونمایی شود، بنابراین تا حدود 3 ماه دیگر منتظر آیفون جدید خواهیم بود اما پرسش این است که آیا واقعا دوربین آیفون به همان شکلی است که تصور می شود؟

منبع: انتخاب

به "دوربین مربعی اپل برای آیفون 11 به شکل غیررسمی تایید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوربین مربعی اپل برای آیفون 11 به شکل غیررسمی تایید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید