رونمایی از سریع ترین کفش دنیا!

به گزارش وبلاگ بهروز، مهندسان کفشی را ابداع نموده اند که با هشت چرخ خود سرعت راه رفتن را بیست و پنج برابر بیشتر می نماید.

رونمایی از سریع ترین کفش دنیا!

تیمی از مهندسان رباتیک از سریعترین کفش دنیا رونمایی کردند که با هشت چرخ ساخته شده و سرعت راه رفتن را تا 250 درصد افزایش می دهد.

این کفش ها که مونو اکرز نام دارد، می توانند با استفاده از موتور های الکتریکی کوچکی که چرخ ها را سریع و کارآمد به حرکت در می آورند، کاربر را به حرکت درآورند. این کفش دارای یک ویژگی مخفی است؛ یعنی الگوریتم های یادگیری ماشینی منحصربه فرد که با نحوه راه رفتن کاربر سازگار است.

این کفش به وسیله تیمی از مهندسان رباتیک در Shift Robotics اختراع شده و اکنون آن را با قیمت 1399 دلار به فروش می رسانند.

انرژی این کفش به وسیله هسته های باتری تامین می گردد که در عرض یک ساعت و نیم به طور کامل شارژ می شوند و بیش از شش مایل دوام می آورند. در حین راه رفتن، الگوریتم های مبتنی بر هوش مصنوعی حرکات کاربر را یاد می گیرند تا حرکات طبیعی پیاده روی را مطابق با نحوه راه رفتن او ارائه دهند.

هفته گذشته، محققان بعلاوه از کفش دیگری رونمایی کردند که پوشنده آن را قادر می سازد تا 9 درصد سریع تر از حد معمول و با 17 درصد کوشش کمتر راه برود. به گزارش روزنامه بریتانیایی دیلی میل، این کفش دارای موتوری است که با ماهیچه های ساق پا کار می نماید تا در هر گام به صاحب کف قدرت اضافی بدهد.

منبع: 24.ae

وبلاگ بهروز علمی پزشکی فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "رونمایی از سریع ترین کفش دنیا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از سریع ترین کفش دنیا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید