شکار بزرگ استقلال؛گرانترین بازیکن فصل فوتبال ایران آبی پوش می گردد؟

به گزارش وبلاگ بهروز، باشگاه تراکتور برای فصل آینده باید در خصوص پورحمیدی تصمیم بگیرد و این یک چالش خاص برای باشگاه تبریزی خواهد بود.

شکار بزرگ استقلال؛گرانترین بازیکن فصل فوتبال ایران آبی پوش می گردد؟

به گزارش وبلاگ بهروز حسین پورحمیدی دروازه بان آلومینیوم اراک را باید برترین دروازه بان لیگ برتر در 28هفته گذشته دانست. او از لحاظ تعداد کلین شیت شرایطی مشابه با علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس دارد ولی بدون شک شرایط آلومینیوم با پرسپولیس به هیچ عنوان قابل قیاس نیست و نکته جالب در مورد پورحمیدی این است که او در این فصل 3ضربه پنالتی را مهار نموده تا یکی از برترین و پیروز ترین بازیکنان لیگ لقب بگیرد. درحالی که لیگ به 2هفته انتهای رسیده است، پورحمیدی برای فصل بعد شرایطی مبهم دارد و معین نیست پیراهن کدام تیم را بر تن خواهد نمود.

انتها انتقال قرضی

پورحمیدی چند سال پیش بعد از آمدن به استقلال نامش را بر سر زبان ها انداخت ولی او در این تیم فرصتی برای بازی پیدا نکرد تا در نهایت به صورت قرضی راهی آلومینیوم اراک گردد. یک سال بعد باشگاه استقلال با جذب سعید مهری از تراکتور، رضایتنامه قطعی پورحمیدی را برای باشگاه تبریزی صادر کرد تا او به صورت رسمی از جمع آبی ها جدا گردد ولی باشگاه تراکتور هم پورحمیدی را در اختیار آلومینیوم قرار داد. حالا 2فصل از حضور این دروازه بان در تیم اراکی می گذرد و پورحمیدی دیگر نمی تواند برای فصل آینده به صورت قرضی در این تیم یا هر تیم دیگری حضور داشته باشد. طبق قوانین، یک بازیکن فقط به مدت 2فصل می تواند به صورت قرضی در یک تیم بازی کند و حالا با اتمام فصل جاری، پورحمیدی بازیکن تراکتور خواهد بود و این باشگاه در مورد آینده پورحمیدی تصمیم خواهد گرفت.

اخباری یا پورحمیدی؟

باشگاه تراکتور برای فصل آینده باید در مورد پورحمیدی تصمیم بگیرد و این یک چالش خاص برای باشگاه تبریزی خواهد بود. آنها چند سالی است که محمدرضا اخباری را در چهارچوب دروازه دارند و این دروازه بان محبوبیت خاصی نزد طرفداران تراکتور دارد اما بازگشت پورحمیدی با رقم زدن یک آمار فوق العاده در این فصل، قطعا اتفاق خوبی برای اخباری نیست. جالب اینجاست که پاکو خمز سرمربی تراکتور تا دوسه هفته پیش نمی دانست پورحمیدی تحت قرارداد این باشگاه است و حالا ماجرای خط دروازه را سرمربی اسپانیایی تراکتور روشن خواهد نمود.

هر چند اخباری در این سال ها ارتباط خوبی با مدیران تراکتور داشته و جایگاهش را در این تیم محکم نموده ولی برای پاکو خمز این مسائل اهمیت چندانی نخواهد داشت و او براساس فاکتورهای فنی تصمیم نهایی خودش را خواهد گرفت. بدون شک نمی توان انتظار داشت که باشگاه تراکتور هر دو گلر را برای فصل بعد در اختیار داشته باشد و حالا مسئله مهم این است که خمز در نهایت کدام دروازه بان را انتخاب خواهد نمود. در مورد اخباری هم این موضوع عنوان شده که کادر فنی تراکتور از بازی با پای این دروازه بان راضی نیستند و شاید همین موضوع منجر به این گردد که خمز در نهایت پورحمیدی را انتخاب کند.

گران ترین بازیکن لیگ برتر؟

مهدی تیکدری بازیکن سابق تراکتور 2فصل پیش راهی گل گهر شد و تیم سیرجانی بابت صدور رضایتنامه این بازیکن 12میلیارد به باشگاه تراکتور پول داد. حالا اگر تراکتور تصمیم به فروش پورحمیدی بگیرد بدون شک او می تواند یکی از گران ترین بازیکنان لیگ شده یا حتی این عنوان را به تنهایی به خودش اختصاص بدهد. یکی از هم تیمی های پورحمیدی در آلومینیوم به وبلاگ بهروز می گوید: او یک فصل فوق العاده در تیم ما داشت و با این شرایط، اگر تراکتور حاضر به حفظ این بازیکن نباشد، حداقل می تواند با 20تا 30میلیارد تومان او را به تیم دیگری بفروشد.

پورحمیدی در حال حاضر در موقعیتی ویژه قرار گرفته و بدون شک انتخاب تیم فصل آینده برای او اهمیت ویژه ای خواهد داشت. همین شرایط خاص باعث شده او فعلا از مصاحبه با رسانه ها خودداری کند تا وضعیتش برای فصل بعد معین گردد.

این در حالی است که طی روزهای اخیر و با توجه به عملکرد سیدحسین حسینی خبرهایی در مورد احتمال حضور این گلر در استقلال مطرح شده است.

باید در نهایت منتظر ماند و دید باشگاه تراکتور و پورحمیدی در مورد فصل ایتده چه تصمیم خواهند گرفت.

منبع: همشهری آنلاین

به "شکار بزرگ استقلال؛گرانترین بازیکن فصل فوتبال ایران آبی پوش می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکار بزرگ استقلال؛گرانترین بازیکن فصل فوتبال ایران آبی پوش می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید