فینال جذابی خواهیم داشت، کار سخت شهرداری ورامین برابر سایپا

به گزارش وبلاگ بهروز، پوریا فیاضی در مصاحبه با خبرنگاران، در مورد وضعیت جسمانی خود گفت: از مصدومیت من 4 سال گذشته و این موضوع را به خوبی می دانم که مصدومیت، بازیکنان نامداری را از ادامه رقابت باز داشته است، اما به لطف خدا مصدومیت من پس از دوره نقاهت و با تمرین های سخت گذشت و با حضور افراد با تجربه توانستم به ورزش حرفه ای برگردم.

فینال جذابی خواهیم داشت، کار سخت شهرداری ورامین برابر سایپا

فیاضی با بیان اینکه سال جاری با آمادگی 60 درصدی با تیم شهرداری ورامین قراردادم را شروع نموده ام، گفت: از ابتدای انعقاد این قرارداد دارای هدف مشخصی بودم و در این تیم به خوبی مشاهده کردم که همه بازیکنان به صورت هدفمند کوشش کردند تا جایی که با کار و کوشش توانستیم مزد زحمات را دریافت کنیم.

وی در مورد کیفیت برگزاری لیگ برتر سال جاری نیز گفت: برخلاف ادعای بعضی که سطح لیگ را پایین اعلام نموده بودند، باور من بر این بود که سطح لیگ بسیار بالا بود و توانستیم با حمایت هواداران در بالای جدول قرار بگیریم.

فیاضی درباره حضورش در تیم ملی نیز اضافه نمود: پوشیدن پیراهن تیم ملی افتخار بزرگی است و من پست دریافت کننده هستم، اما در حال حاضر همه تمرکزم بر روی لیگ برتر واقع شده است و اولویت بعدی من حضور در کنار خانواده است.

وی درباره تیم سایپا و حریف شهرداری ورامین در فینال نیز اذعان داشت: تیم سایپا یک تیم کامل با کادر فنی خوب دارد و دارای باشگاهی است که از لحاظ سخت افزاری جزو باشگاه های خوب محسوب می گردد و دارای مهره های زیادی است که کار را برای تیم های دیگر سخت می نماید و ما نیز کار سختی داریم.

این بازیکن شهرداری ورامین اضافه نمود: در این مورد امیدواریم شاهد یک فینال جذاب باشیم و با احترام و به دور از حواشی این بازی را اجرا کنیم و هر کس والیبال حرفه ای تری ارائه کرد، قهرمان ایران گردد.

فیاضی بیان داشت: صدر جدول بودن دیگر برای تیم شهرداری ورامین ملاک محسوب نمی گردد و سایپا هم احیا شده و امیدوارم روند رو به رشدی داشته باشیم و امیدواریم ما پیروز این میدان شویم.

وی در مورد حواشی بازی با تیم مشهد گفت: تیم مشهد در حد تیم ورامین نبود و مربی مشهد بازی را به جنجال کشاند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "فینال جذابی خواهیم داشت، کار سخت شهرداری ورامین برابر سایپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فینال جذابی خواهیم داشت، کار سخت شهرداری ورامین برابر سایپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید