قبوض کاغذی تلفن ثابت از مهرماه حذف می شود

به گزارش وبلاگ بهروز، مجید صدری گفت: در راستای نهادینه سازی و تحقق فرایندهای دولت الکترونیک، از مهرماه سال جاری (سیکل چهارم) قبوض کاغذی کارکرد تلفن ثابت، چاپ و توزیع نمی شود.

قبوض کاغذی تلفن ثابت از مهرماه حذف می شود

وی با تاکید بر استفاده بهینه از تمام ظرفیت های دولت الکترونیک خاطرنشان کرد: با تاکید وزیر ارتباطات و با توجه به ایفای مسئولیت های اجتماعی، شرکت مخابرات ایران قبوض کاغذی کارکرد هزینه تلفن ثابت مشترکان را در تمام استان ها و مناطق مخابراتی حذف می کند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران صرفه جویی 100 میلیارد تومانی سالیانه هزینه حذف قبوض و به کارگیری این مبلغ در راستای توسعه شرکت را از اولویت های شرکت مخابرات ایران دانست و اضافه کرد: تمام مشتریان تلفن ثابت در سراسر کشور از این پس می توانند علاوه برتماس با سامانه 2000 و به صورت شبانه روزی از خدمات پرداخت قبوض خود استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، ساده سازی ارائه خدمات به مشتریان در کمترین زمان و افزایش سرعت و شفاف بودن عملکرد کلیه امور مربوط به دریافت و پرداخت قبوض را از دیگر مزایای مهم حذف قبوض کاغذی تلفن ثابت عنوان نمود.

وی ادامه داد: وب سایت شرکت مخابرات ایران به نشانی www.tci.ir و کد دستوری *2020# نیز در اختیار تمام مشتریان واقع شده است و مخاطبان در سراسر کشور می توانند ضمن دریافت کارکرد تلفن ثابت خود به صورت لحظه ای، از همان طریق نسبت به پرداخت اقدام کنند.

صدری گفت: تاکنون در هشت استان به صورت کامل قبوض کارکرد تلفن ثابت حذف شده است و حذف قبوض کاغذی در استان های باقی مانده با توجه به سیاست های مبتنی بر تحقق دولت الکترونیک در برنامه آینده مخابرات واقع شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "قبوض کاغذی تلفن ثابت از مهرماه حذف می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قبوض کاغذی تلفن ثابت از مهرماه حذف می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید