معرفی مرکز خرید ایران زمین کرج به همراه آدرس

به گزارش وبلاگ بهروز، شهر کرج و به طور کلی استان البرز به دلیل ترکم جمعیتی بسیاری که از آن برخوردار است دارای مراکز خرید متعددی است. یکی از معروف ترین این مراکز خرید که با نام مرکز خرید ایران زمین شناخته می شود دارای ویژگی های منحصر به فرد و خاصی است که به دلیل دارا بودن این ویژگی ها قصد داریم در ادامه به معرفی این مرکز خرید در کرج بپردازیم از این رو در صورتی که در پی یک مرکز خرید ارزان در کرج هستید پیشنهاد می کنیم که تا انتها با ما همراه باشید.

معرفی مرکز خرید ایران زمین کرج به همراه آدرس

همه چیز درباره مرکز خرید ایران زمین کرج

مرکز خرید ایران زمین کرج که در گذشته به آن بازار شام گفته می شده است، در نزدیکی پارک عظیمیه کرج قرار گرفته است. از ویژگی های شاخص این بازار می توان به قدمت بالای آن در کنار قیمت مناسب و پایین اجناس ارائه شده در آن اشاره نمود.

در صورتی که قصد خرید البسه زنانه، مردانه و بچگانه را در کرج دارید می توانید با مراجعه به این مرکز خرید تمام نیاز های خود را با قیمتی مناسب تهیه نمایید.

از دیگر کالاهایی که می توان در این بازار یافت می توان به لوازم التحریر و اسباب بازی های مختلف برای بچه ها اشاره نمود.

در بخشی از این مرکز خرید نیز یک کافه دنج و خواستنی به نام جذوه وجود دارد که می توانید در صورتی از پاساژ گردی خسته شده و نیاز به استراحت داشتید به آن مراجعه نموده و سرویس فوق العاده ای را از آن دریافت نمایید.

از جمله دیگر ویژگی های این مرکز خرید می توان به نزدیکی محل قرار گیری آن با مراکز تهیه غذا مختلف اشاره نمود که خرید وعده های غذایی برای افرادی که برای خرید لوازم و کالاهای مورد نیاز خود به این مرکز خرید در کرج مراجعه کردند را آسان نموده است.

آدرس دقیق: استان البرز، کرج، بلوار شریعتی

منبع: الی گشت

به "معرفی مرکز خرید ایران زمین کرج به همراه آدرس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی مرکز خرید ایران زمین کرج به همراه آدرس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید