مهلت ارسال چکیده مقالات همایش هویت و سیاست گذاری در ایران تمدید شد

به گزارش وبلاگ بهروز، مهلت ارسال چکیده مقالات به دبیرخانه نخستین همایش ملی هویت و سیاست گذاری در ایران به مدت یک ماه تمدید شد.

مهلت ارسال چکیده مقالات همایش هویت و سیاست گذاری در ایران تمدید شد

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ بهروز، محسن امین، دبیر اجرایی همایش هویت و سیاست گذاری در ایران، از تمدید یک ماهه مهلت ارسال چکیده مقالات به علت استقبال شایان توجه اساتید و دانشجویان اطلاع داد.

امین در تشریح شرایط مقالات دریافتی گفت: با عنایت به موضوع تخصصی همایش، قریب به صد چکیده از اعضای هیات علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی داخل و خارج از کشور دریافت شده است. این مقالات با پوشش محور های اصلی فراخوان، به وسیله اعضای کمیته علمی همایش داوری شده و نتایج به اطلاع مشارکت کنندگان محترم رسیده است.

وی بعلاوه با دعوت از اساتید و دانشجویان، عرصه هویت را حوزه ای میان رشته ای و همراه با ظرافت ها و حساسیت های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی دانست که این همایش می تواند با آسیب شناسی سیاست های هویتی پیشین و ارائه پیشنهاد های سیاستی مثمر ثمر باشد.

نخستین همایش ملی هویت و سیاست گذاری در ایران به وسیله دانشگاه امام صادق (ع) و موسسه مطالعات ملی و با همکاری دانشگاه های تهران، تربیت مدرس، شاهد، مازندران و بعلاوه مراکز تصمیم ساز همانند مرکز آنالیز های استراتژیک ریاست جمهوری، مرکز تحقیقات مجلس شورای اسلامی، شورای فرهنگ عمومی، پژوهشکده تحقیقات راهبردی مجمع تشخیص مصلحت نظام و انجمن های علمی جامعه شناسی، علوم سیاسی، مطالعات صلح و ایران شناسی، تیرماه 1401 در تهران برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مهلت ارسال چکیده مقالات همایش هویت و سیاست گذاری در ایران تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت ارسال چکیده مقالات همایش هویت و سیاست گذاری در ایران تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید