هدفون های تازه OnePlus با تجربه شنیداری مجذوب کننده

به گزارش وبلاگ بهروز، شرکت One Plus به تازگی از هدفون های Buds Z2 رونمایی نموده است. این هدفون ها مجهز به ANC، Dolby Atmos و باتری 38 ساعته هستند و احتمالا 99 دلار آمریکا قیمت دارند.

هدفون های تازه OnePlus با تجربه شنیداری مجذوب کننده

به گزارش وبلاگ بهروز، اکنون هدفون OnePlus Buds Z2 TWS در بازار های جهانی معرفی شده است. این هدفون ها دارای ANC، درایور دینامیک 11 میلی متری، Dolby Atmos، بلوتوث 5.2 هستند و می توانند تا 38 ساعت پخش موسیقی بدون وقفه داشته باشند. این هدفون ها 99 دلار آمریکا قیمت گذاری شده اند.

کد IP دستگاه 55 است. کد آی پی یا درجه حفاظت یک عدد دو رقمی است که بر اساس آن محفظه های تجهیزات الکتریکی، از نظر اندازه مقاومت در برابر نفوذ عوامل خارجی رتبه بندی می شوند. رقم اول (دهگان) بین صفر تا 6 است و سطح حفاظت در برابر جسم سخت خارجی را نشان می دهد. رقم دوم (یکان) بین صفر تا 8 است و اندازه حفاظت دستگاه در برابر آب را نشان می دهد. هر چه این عدد بیشتر باشد، مقاومت دستگاه بالاتر است.

در حقیقت هدفون مدل OnePlus Buds Z2 به عنوان جانشین Buds Z که سال گذشته معرفی شده بود، ارائه شده است. در حالی که این هدفون ها از نظر طراحی تقریبا تغییر ننموده است، شرکت OnePlus تغییرات قابل توجهی در خصوص سخت افزار آن ایجاد نموده است.

در مرحله اول باید از پشتیبانی ANC (حذف نویز فعال) نام ببریم. هدفون های تازه با یاری ANC می توانند نویز محیط را ایزوله نمایند و تجربه شنیداری بهتری را برای کاربر فراهم نمایند. بعلاوه این هدفون های بی سیم در مقایسه با نمونه قبلی عمر باتری طولانی تری را ارائه می دهند. شرکت OnePlus ادعا نموده است که هدفون می تواند 5 ساعت پخش موسیقی با ANC فعال و 7 ساعت بدون ANC را ارائه دهد. بعلاوه پشتیبانی از شارژ سریع نیز وجود دارد که گفته می گردد تنها با 10 دقیقه شارژ، می تواند تا 5 ساعت شارژ نگه دارد.

از مشخصات دیگر این هدفون باید به رنگ آن اشاره نمود. با توجه به گزارش ها، در حال حاضر تنها گزینه موجود، رنگ سفید مرواریدی است، ولی در سال آینده میلادی رنگ مشکی ابسیدین نیز در دسترس خواهد بود.

هدفون OnePlus Buds Z2 فعلا در بازار های ایالات متحده و اروپا عرضه می گردد. قیمت این هدفون در ایالات متحده 99 دلار و در اروپا 99 یورو خواهد بود.

منبع: 91mobiles

منبع: فرارو

به "هدفون های تازه OnePlus با تجربه شنیداری مجذوب کننده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدفون های تازه OnePlus با تجربه شنیداری مجذوب کننده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید