هوگوپوشان ایران قهرمان دنیا شدند

به گزارش وبلاگ بهروز، تیم تکواندوی ایران با پیروزی مقابل روسیه، به عنوان قهرمانی مسابقات تیمی قهرمانی دنیا 2018 امارات دست یافت.

هوگوپوشان ایران قهرمان دنیا شدند

به گزارش وبلاگ بهروز، از عصر امروز(یکشنبه) چهارم آبان 1397 دومین و آخرین روز مسابقات تکواندوی تیمی قهرمانی دنیا 2018 به میزبانی امارات پیگیری شد که تیم شهرداری ورامین به عنوان نماینده ایران با پیروزی 31 بر 30 مقابل روسیه، به عنوان قهرمانی این رقابت ها دست یافت.

به این ترتیب تیم روسیه به عنوان نایب قهرمانی این رقابت ها رسید، تیم های آذربایجان و قزاقستان نیز مشترکان روی سکوی سومی دنیا ایستادند.

تیم شهرداری ورامین پیش از این در مرحله نیمه نهایی توانست با برتری 49 بر 29 مقابل قزاقستان به فینال این رقابت ها راه یابد.

شاگردان پیغام خانلرخانی در گروه خود با تیم های آذربایجان، چین و ازبکستان هم گروه بودند که در اولین مسابقه به مصاف تیم آذربایجان رفته و با نتیجه 66 بر 58 به پیروزی رسیدند.تیم ایران در دومین دیدار نیز رو در روی تیم چین نهاده شد و با نتیجه 45 بر 44 موفق شد با پیروزی از شیاپ چانگ خارج گردد. شهرداری ورامین در آخرین بازی دور گروهی مقابل ازبکستان نهاده شد که موفق شد نتیجه را 54 بر 37 به سود خود رقم زده و راه دور بعد مسابقات گردد.

سروش احمدی، میرهاشم حسینی، ابوالفضل یعقوبی، سینا بهرامی و مهدی خدابخشی اعضای تیم ایران در این رقابت ها بودند که راهنمایی آن ها را پیغام خانلرخانی به عنوان سرمربی بر عهده داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "هوگوپوشان ایران قهرمان دنیا شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوگوپوشان ایران قهرمان دنیا شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید