شرایط بهشت زهرای تهران در روز اول اردیبهشت 1400

به گزارش وبلاگ بهروز، مدیرعامل سازمان بهشت زهرا یادآور شد: تهران در روز گذشته سخت ترین روز کاری خود را در طول 50 سال اخیر تجربه کرد.

شرایط بهشت زهرای تهران در روز اول اردیبهشت 1400

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ بهروز، سعید خال در گفتگو با برنامه طبیب با اشاره به اینکه بهشت زهرای تهران در شرایط خوبی نیست، بیان کرد: شرایط بسیار سختی است، آمار فوتی های کرونای کشوری و شهر تهران بالاست، بهشت زهرا دیروز روز بسیار سخت و طاقت فرسایی را سپری کرد، آمار فوتی های شهر تهران نزدیک به 150 فوتی رسیده که دیروز عدد 147 ثبت شد و همکاران ما با تلاش و جهادی خاموش در حال تکریم خانواده های داغدار هستند.

وی در ادامه شرح داد: در حال حاضر در قطعات جدید مشغول خاکسپاری هستیم و برای هر متوفی تعداد کمی آمدند و این موضوع دیگر فرهنگسازی شده، خواهشم این است که خانواده های متوفی همچنان با حداقل افراد برای تدفین به بهشت زهرا آمده و سعی کنند رعایت پروتکل ها در سطح بالایی صورت بگیرد.

خال با اشاره به اینکه قبل از عید به ویژه در شب عید شرایط تهران بسیار خوب بود و حتی در یکی از روز ها آمار ما تک رقمی شد، اظهار کرد:، اما متأسفانه این روز ها سخت ترین روز های بهشت زهرا در طول 50 سال اخیر است و مدیریت شهری و بهشت زهرای تهران درگیر این بیماری است.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا شرح داد: تقریبا 27 هزار نفر از متوفای کرونایی کل کشور در سایت سازمان بهشت زهرا ثبت شده که وقتی تناسب می گیریم 40 درصد متوفای کشور در بهشت زهرا دفن شدند شده و 60 درصد دیگر در دیگر استان ها توزیع شده که این آمارسنگینی است.

وی در خاتمه با تأکید بر اینکه متأسفانه اوضاع شهر اصلا خوب نسیت و شرایط سخت و طاقت فرسایی داریم، بیان کرد: حداکثر تلاش کادر و پرسنل بهشت زهرا این است که با صبر و حوصله در کنار مردم خوب ما باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "شرایط بهشت زهرای تهران در روز اول اردیبهشت 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط بهشت زهرای تهران در روز اول اردیبهشت 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید