پرداخت 760 میلیارد تومان تسهیلات خسارت کرونا

به گزارش وبلاگ بهروز، استاندار لرستان گفت: 760 میلیارد تومان تسهیلات جبران بخشی از خسارت های کرونا سال جاری در استان پرداخت شده است.

پرداخت 760 میلیارد تومان تسهیلات خسارت کرونا

به گزارش وبلاگ بهروز لرستان، سید موسی خادمی اضافه نمود: اقدامات خوبی در لرستان به منظور مقابله با کرونا اجرا شده است و برخلاف محدودیت و کمبودهای بهداشت و درمان، تا به امروز شرایط سختی در استان ایجاد و تخت های بیمارستانی بطور کامل پر نشده است.

وی ادامه داد: تا ماه های اخیر شرایط استان خوب بود و مرگ و میر روزانه به صفر رسید اما شیوع ویروس انگلیسی در خوزستان، لرستان را به یکی از استان های پرخطر تبدیل نموده چراکه عمده ارتباطات خوزستان به وسیله لرستان است.

خادمی بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی در لرستان تاکید نمود.

وی گفت: در 2 روز اخیر شرایط 2 شهر استان از زرد تبدیل به نارنجی شده است و در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی ممکن است شرایط تا شرایط قرمز نیز پیش رود.

استاندار لرستان توضیح داد: علاوه بر تهدید جان مردم، بسیاری از فعالیت های مالی نیز باید تعطیل و محدودیت های زیادی اعمال گردد که بعدها آثار مالی و روانی برای مردم خواهد داشت.

وی همچنین بر لزوم رعایت پروتکل ها و پرهیز از برگزاری مراسم عزا، عروسی و پنجشنبه آخر سال تاکید نمود.

خادمی اضافه نمود: نباید با بی توجهی نسبت به پروتکل های بهداشتی، شرایط استان را سخت و بحرانی کرد.

استاندار لرستان بیان کرد: باید از ورود به موج چهارم شیوع کرونا پرهیز کرد .

ویاضافه نمود: در آستانه عید نوروز، مردم باید بیشتر رعایت نمایند چراکه با ورود به موج جدید، شرایط نسبت به قبل سخت تر خواهد بود.

منبع: جام جم آنلاین

به "پرداخت 760 میلیارد تومان تسهیلات خسارت کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت 760 میلیارد تومان تسهیلات خسارت کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید