چرا بعد از شستشوی ظروف در ماشین ظرفشویی لک باقی می ماند؟

به گزارش وبلاگ بهروز، صرفه جویی در زمان، انرژی و مصرف آب و بعلاوه ضدعفونی و تمیزتر شدن ظروف، ضرورت استفاده از دستگاه ظرفشویی را افزایش می دهد. یکی از شایع ترین مشکلاتی که در رابطه با استفاده از این دستگاه ممکن است برای دارندگان این وسیله اتفاق بیفتد؛ باقی ماندن انواع لک و تمیز نشستن ظروف به وسیله ماشین ظرفشویی می باشد. مطمئنا هیچ کس دوست ندارد که بعد از شستشوی ظروف و باز کردن درب ماشین ظرفشویی با ظروف کثیف و حاوی لک روبرو گردد. اصلی ترین عامل موثر در ماندن انواع لک در ظروف، استفاده از محصولات شوینده بی کیفیت، تقلبی و تاریخ گذشته می باشد. قرص ماشین ظرفشویی، پودر و ژل که در فهرست مواد شوینده ظرفشویی قرار می گیرند؛ شوینده هایی هستند که به پاکسازی بی عیب و نقص ظروف کثیف شما در ماشین ظرفشویی یاری می نمایند و منجر به براقیت ظروف می گردند.

چرا بعد از شستشوی ظروف در ماشین ظرفشویی لک باقی می ماند؟

سختی آب

آب لوله کشی منازل حاوی مقادیر زیاد مواد معدنی می باشد که هر چقدر میزان این املاح در آب زیاد باشد مقدار سختی آب زیاد است. این موضوع سبب ایجاد جرم در قسمت های حیاتی ماشین ظرفشویی می گردد و عمر مفید آن را کاهش می دهد. بعلاوه مستقیما بر عملکرد دستگاه تاثیر منفی می گذارد و باعث ایجاد لکه های آب و خط و خش در ظروف شیشه ای می گردد.

چیدمان نادرست ظروف داخل دستگاه

شایع ترین دلیل ماندن لک بر روی ظروف چیدمان نادرست ظروف داخل دستگاه، چسباندن ظرف ها به هم و بارگذاری بیش از حد ظروف می باشد. چینش نادرست ظروف علاوه بر جلوگیری از رسیدن مواد شوینده به تمامی ظرف ها، ممکن است منجر به مسدود شدن راستا حرکت و گردش بازوی آبپاش و سبب اختلال در کارکرد بازوهای شستشو می گردد.

استفاده بیش از حد از مواد شوینده و انتخاب شوینده های بی کیفیت

مصرف بیش از حد شوینده و بعلاوه شوینده بی کیفیت باعث ایجاد کف زیاد در دستگاه و در نتیجه ماندن لک در ظروف می گردد. برای جلوگیری از این امر برترین راه چاره استفاده از انواع قرص ماشین ظرفشویی برندهای معتبر می باشد. این محصولات که میزان مشخصی دارند؛ میزان شوینده مناسبی برای شستشوی حجم کامل ظروف را دارند و در همه آب ها عملیات شستشو را به برترین شکل انجام می دهند. در ادامه 2 مورد از برترین قرص های موجود در بازار را برایتان گردآوری نموده ایم که طبق نظرات مصرف نمایندگان از بالاترین مقدار رضایت برخوردارند.

قرص ماشین ظرفشویی فینیش

قرص های فینیش در انواع مختلف با فرمول های متنوع، قدرت شویندگی و تعداد متفاوت عرضه می گردد که با تمام برندهای ظرفشویی سازگاری دارد. علاوه بر مواد شوینده، یاری شستشو و مواد افزودنی نظیر نمک و جلادهنده نیز در ساختار آن ها بکار رفته است. قرص های این برند از نظر قدرت شستشو، ترکیبات داخلی، ایجاد درخشندگی و تمیزی با هم تفاوت دارند و در انواع مختلفی از جمله کوانتوم مکس، کوانتوم آلتیمیت، همه کاره، کوانتوم، اکسی کوانتوم و مدل کلاسیک طبقه بندی می شوند.

برای خرید قرص ماشین ظرفشویی فینیش از زز زاگرس کلیک نمایید.

قرص ماشین ظرفشویی فیری

قرص های فیری با ساختار فاقد فسفات و قابلیت حل شدن سریع، هنگام چرخه شستشو تمام مواد مورد احتیاج برای چربی زدایی عمیق تر و تمیزتر شدن ظروف را فعال می نمایند. تمامی محصولات این برند از نظر قدرت شویندگی، مقدار براق نمایندگی ظروف، ترکیبات داخلی، کیفیت و ویژگی های خاص با یکدیگر متفاوت هستند. از نقاط مشترک آن ها می توان به از بین بردن ظاهر مات، پاکسازی و چربی زدایی ظروف و جلوگیری از ایجاد رسوبات آهکی در قسمت های حیاتی دستگاه اشاره نمود.

برای خرید قرص ماشین ظرفشویی فیری از زز زاگرس کلیک نمایید.

تنظیم نادرست درجه حرارت آب

گرم نبودن آب ورودی به ماشین ظرفشویی و تنظیم نادرست درجه حرارت آب سبب می گردد تا محصولات شوینده کاملا در آب حل نشوند. در نتیجه انواع لکه، چربی و به جامانده مواد غذایی در ظروف باقی می ماند.

بعلاوه استفاده نکردن از محصولات یاری نماینده شستشو، بکار نبردن نمک و جلادهنده سبب کاهش عملکرد ماشین ظرفشویی می گردد. این محصولات با جلوگیری از ایجاد جرم و چربی زدایی فیلتر و قسمت های مهم ظرفشویی عمر مفید آن را افزایش می دهند.

سخن پایانی

پیشنهاد ما به شما خرید قرص ماشین ظرفشویی از زز زاگرس می باشد. این فروشگاه به عنوان قدیمی ترین و بزرگ ترین وارد نماینده محصولات ظرفشویی در کشور فعالیت می نماید و تمامی این محصولات را از فراوری نماینده اصلی برند تهیه و با قیمت مناسب تری وارد کشور می نماید. انواع قرص ماشین ظرفشویی فینیش، فیری، پریل و درفت با درج مشخصات کامل و تصاویر واضح در سایت قرار گرفته شده اند که به راحتی می توانید محصول مورد نظر خود را پیدا کنید.

م. خ

منبع: ایرنا زندگی

به "چرا بعد از شستشوی ظروف در ماشین ظرفشویی لک باقی می ماند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا بعد از شستشوی ظروف در ماشین ظرفشویی لک باقی می ماند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید