گوشی جدید HTC هفته آینده معرفی می گردد

به گزارش وبلاگ بهروز، در بین شرکت های سازنده گوشی های هوشمند، وضعیت سونی و HTC تقریبا از تمام رقبا وخیم تر است. در این میان سونی یک کمپانی بسیار بزرگ محسوب می گردد که بخش موبایل قسمت کوچکی از آن به حساب می آید و به دلایل مختلف هنوز نمی خواهند فراوری گوشی های جدید را متوقف نمایند. اما وضعیت کل شرکت HTC چندان ایدئال نیست و گویا آن ها به هر قیمتی فقط می خواهند در بازار گوشی های هوشمند حضور داشته باشند و هنوز معلوم نیست که مدیران این شرکت چه چشم اندازی برای فعالیت در این حوزه متصور هستند. در همین حال، به نظر می رسد که شرکت HTC قرار است هفته آینده از گوشی جدید خود رونمایی نمایند.

گوشی جدید HTC هفته آینده معرفی می گردد

HTC در امسال هنوز گوشی مرسوم جدید معرفی ننموده است. در رابطه با این گوشی اطلاعات زیادی نداریم و فقط چند بار بنچمارک های مربوط به آن در AnTuTu و Geekbench رویت شده است؛ البته ثبت بنچمارک برای گوشی هایی که شاید هیچوقت روانه بازار نشوند، موضوع چندان عجیبی نیست. اگر گوشی هوشمندی که قرار است هفته آینده معرفی گردد همین مواردی باشد که بنچمارک آن ها ثبت شده، پس بدون شک هواداران این برند بار دیگر ناامید خواهند شد.

این گوشی که از شماره مدل 2Q7A100 بهره می برد، از اسنپ دراگون 710 و 6 گیگابایت حافظه رم و نمایشگر 6 اینچی FHD+ و باتری 3930 میلی آمپر ساعتی بهره می برد. طبق صفحه HTC در فیسبوک، این گوشی 4 روز دیگر در تاریخ 11 ژوئن معرفی می گردد و شاید تنها گوشی معمولی این شرکت برای امسال باشد. ضمناً به نظر می رسد مدیران این شرکت علاقه زیادی به گوشی های بلاک چین پیدا نموده اند زیرا باید انتظار معرفی نسل دوم Exodus تا چند ماه آینده را هم داشته باشیم.

منبع: Slash Gear

منبع: دیجیکالا مگ

به "گوشی جدید HTC هفته آینده معرفی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی جدید HTC هفته آینده معرفی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید