20 برند خودروسازی محبوب در اینستاگرام

به گزارش وبلاگ بهروز، وبسایت چرخان: همیشه دیدن تصاویر خودروها، جذاب تر از خواندن مطالبی خشک و بی روح در خصوص آن ها بوده است. در این بین شرکت های خودروساز نیز با فعال بودن در اینستاگرام، تعامل بین خود و هوادارانشان را همیشه حفظ نموده اند.

20 برند خودروسازی محبوب در اینستاگرام

20- میتسوبیشی

برند ژاپنی که با 3.4 میلیون دنبال کننده در صفحه اینستاگرام خود توانسته آخرین رتبه این فهرست را از آن خود کند. البته در حال حاضر، میتسوبیشی به جز مدل کامپکت میراژ خود، تنها مدل های کراس اوور و شاسی بلند فراوری نموده و می بایست به حرف طرفداران خود نیز توجه نموده و فراوری خودروهای محبوبی مانند لنسر و سدان های دیگر را در پیش بگیرد.

19- مک لارن

برند بریتانیایی سوپر اسپورت ساز که هیچ مدلی از شاسی بلند و سدان در سبد محصولاتش نیست، با 3.4 میلیون دنبال کننده در رتبه نوزدهم ایستاده است. برندی که به خاطر خودروهای جذاب و پرسرعتش، طرفداران خاص خود را در سراسر جهان دارد.

18- ام جی

شاید انتظار دیدن برندی که توسط گروه خودروسازی نانجینگ چین و در اواخر سال 2009 میلادی خریداری شده بود را نداشتید. شرکتی که تنها 3 خودرو در سبد محصولاتش بوده و با استفاده از اصالت و تاریخ خود، توانسته 3.5 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام داشته باشد.

17- لکسوس

برند لوکس زیرمجموعه تویوتا ژاپن که خودروهای جذابی مانند RC F و LC 500 را فراوری می نماید، با 3.8 میلیون نفر دنبال کننده توانسته رتبه هفدهم را از آن خود کند.

16- بنتلی

برند بریتانیایی لوکس سازی که با خودروهای خاص و البته گران خود، توانسته با 4 میلیون نفر دنبال کننده در اینستاگرام، یک رتبه بالاتر از لکسوس را از آن خود کند.

15- مزدا

این روزها مزدا در حال تبدیل شدن به یک نیمه لوکس سازی حتی بالاتر از تویوتا و هوندا است. برندی که 4.1 میلیون نفر دنبال کننده در اینستاگرام دارد.

14- سوزوکی

برند ژاپنی که اگرچه به اندازه رقیبان هم وطنش پرکار نیست اما با همان محصولات باکیفیت و خاص خود توانسته چیزی حدود 6.5 میلیون هوادار اینستاگرامی داشته باشد.

13- فولکس واگن

شرکتی که هنوز هم درگیر رسوایی محیط زیستی اش بوده و باوجود بزرگ بودن این برند و زیرمجموعه هایش اما داشتن یک خط فراوری کم زرق وبرق، این شرکت را با 7.8 میلیون دنبال کننده در رتبه 13 اینستاگرام قرار داده است.

12- سوبارو

برند ژاپنی دیگری که با 7.9 میلیون نفر دنبال کننده و فراوری خودروهایی باکیفیت و مقاوم، طرفداران خاص خود را در این شبکه مجازی دارد.

11- مینی

برند انگلیسی که بیشتر از تنوع محصولاتش در اینستاگرام، دنبال کننده داشته و با حضور فعال خود در این شبکه اجتماعی، توانسته 9 میلیون نفر فالور داشته باشد.

10- جیپ

برند باشهامت آفرود- سازی که با مدل بسیار محبوب رانگلر خود که 1.5 میلیون هشتگ را به نام خود ثبت نموده، چیزی حدود 10 میلیون نفر دنبال کننده اینستاگرامی داشته و خود را جزء 10 برند اول قرار داده است.

9- لامبورگینی

برند سوپر اسپورت ساز ایتالیایی که با تنها 3 مدل اونتادور، هوراکان و اوروس، در خط فراوری و البته طرفداران پر شوق خودش، 10.4 میلیون نفر دنبال کننده در اینستاگرام دارد.

8- پورشه

شرکت نام آشنای آلمانی که با فراوری 911 معروف خود و تعداد کمی شاسی بلند در خط فراوریش، 11.4 میلیون نفر دنبال کننده داشته و حضور فعالی در این شبکه اجتماعی دارد.

7- تویوتا

شرکت بزرگی که بعد از سال ها بسنده کردن به فراوری خودروهای محافظه کارانه، در سال های اخیر دست به طراحی های مدرن و جالبی نیز زده است و 12.6 میلیون نفر دنبال کننده اینستاگرامی دارد.

6- مرسدس بنز

لوکس ساز آلمانی که باوجود تنوع زیاد محصولاتش، جزء 5 شرکت اول نیست و 13 میلیون نفر دنبال کننده اینستاگرامی دارد.

5- فراری

چه کسی است که عاشق خودروهای فراری نباشد؟ سوپر اسپورت ساز ایتالیایی که با 13.1 میلیون دنبال کننده، در رتبه پنجم ایستاده است.

4- آئودی

برندی که درست مانند فولکس واگن، اخیرا با مسائل محیط زیستی دست وپنجه نرم می نماید و در صفحه اینستاگرام خود نیز 13.2 میلیون نفر دنبال کننده دارد.

3- فورد

خودروساز قدرتمند آمریکایی که با 16 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام، رتبه سوم را داشته و همچنین 1.3 میلیون هشتگ برای فورد موستانگ وجود دارد.

2- هوندا

برند ژاپنی که با مدل معروف و محبوب خود یعنی سیویک، شهرت خاصی داشته و در صفحه اینستاگرام خود نیز توانسته با 21.8 میلیون دنبال کننده، رتبه دوم را به دست آورد.

1- بی ام و

برند محبوبی از مونیخ آلمان که صفحه مجازی خود را بالاتر از هر برند دیگری نگاه داشته و با 28 میلیون نفر دنبال کننده، رتبه اول اینستاگرام خودرویی ها را از آن خودنموده است. تعدادی که انتظار می رود با معرفی Z4 این شرکت، بالاتر نیز برود.

منبع: برترین ها

به "20 برند خودروسازی محبوب در اینستاگرام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "20 برند خودروسازی محبوب در اینستاگرام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید