85 درصد آسفالت معابر در مناطق حاشیه نیشابور انجام شده است

به گزارش وبلاگ بهروز، هادی ترقی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حدود 85 درصد از آسفالتی که در چهار ماه گذشته تولیدشده در مناطق حاشیه ای و کم برخوردار نیشابور به مصرف رسیده است.

85 درصد آسفالت معابر در مناطق حاشیه نیشابور انجام شده است

وی از تولید 13 هزار تن آسفالت طی 4 ماه گذشته در کارخانه آسفالت شهرداری نیشابور خبر داد و افزود: این حجم از آسفالت تولید شده در مقایسه با ماه های پیش از آن رشد چشمگیری داشته است.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر نیشابور ابراز کرد: با توجه به نوسانات غیرمتعارف قمیت ارز و تاثیرا آن بر قیمت ها بسیاری از مصالح عمرانی به ویژه آنهایی که وابستگی ارزی دارند دستخوش افزایش قیمت شدند و به همین علت و به منظور حمایت از پیمانکاران برای اجرای پروژه های عمرانی که با فوریت زمانی مواجه است، شورای اسلامی شهر با لایحه اعمال ضریب تعدیل در پیمان های عمرانی موافقت کرد.

وی ادامه داد: بر این اساس مقرر شد تا ضریب تعدیل صرفاً در قراردادهای بین شهرداری و شرکت ها دارای رتبه اعمال شود.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر با بیان اینکه در مواردی که مبلغ قرارداد کمتر از اعتبار پیش بینی شده برای پروژه در ردیف های بودجه باشد، ارسال توجیهات فنی قرارداد الزامی است، گفت: در صورت اعمال ضریب تجهیز کارگاه در قراردادها، صورتجلسه احداث و تجهیز کارگاه می بایست به قرارداد پیوست شود.

ترقی اظهار کرد: در قراردادهای بالاتر از حد معاملات متوسط، در صورت نیاز ضرایب تجهیز کارگاه و تعدیل می تواند اعمال شود.

وی تاکید کرد: همچنین به منظور نظارت دقیق تر بر پروژه های عمرانی، از این پس نصب تابلو مربوط به مشخصات پروژه شامل پیمانکار، ناظر و مدت اجرای پروژه و تلفن تماس مجری آن در محل اجرای پروژه های عمرانی الزامی است.

منبع: mehrnews.com

به "85 درصد آسفالت معابر در مناطق حاشیه نیشابور انجام شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "85 درصد آسفالت معابر در مناطق حاشیه نیشابور انجام شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید