آنالیز راهکارهای تبدیل الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت به گفتمان و عزم ملی

به گزارش وبلاگ بهروز، نهمین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت: زمینه های تحقق و ضمانت های اجرا بهار سال آینده برگزار می گردد.

آنالیز راهکارهای تبدیل الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت به گفتمان و عزم ملی

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ بهروز، اکنون که الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت با بهره گیری از پیشنهادهای مراجع رسمی جمهوری اسلامی و نخبگان و صاحب نظران جامعه در مراحل نهایی ارتقا و تکمیل قرار گرفته است، تحقق آن به وسیله تحول عمیق و گسترده اجتماعی و نیز اجرای آن با تصمیم و اراده نظام جمهوری اسلامی مهم ترین دل نگرانی علاقه مندان به پیشرفت کشور و منتقدان الگوی پیشرفت است.

تحقق پیروز الگو مستلزم فراهم شدن زمینه های اجتماعی مناسب در بخش های مختلف و مشارکت فراگیر و امیدوارانه مردمی است. همچنین با توجه به عدم اجرای مطلوب اسناد برنامه ای کشور، ضمانت های حقوقی و اراده حاکمیتی برای اجرای الگو لازم است. ازاین رو این دو موضوع که پیوندی وثیق با هم دارند، به منزله مبرم ترین بحث علمی و راهبردی فراروی جریان پیشرفت کشور قرار گرفته است.

در این کنفرانس با بهره گیری از تجارب جهانی و درس آموخته های اجرای اسناد پیشین کشور و آنالیز روش های نوین و روزآمد اجرا و پایش سیاست ها و برنامه های رایج توسعه، الزامات، بایسته ها و دشواری های پیاده سازی الگو آنالیز خواهد شد و راهکارهای تبدیل الگو به گفتمان و عزم ملی و مشارکت همگانی در فرآیند تحقق و نظام پایش و نظارت بر حسن اجرای آن مورد بحث و گفتگو قرار خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری فارس

به "آنالیز راهکارهای تبدیل الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت به گفتمان و عزم ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز راهکارهای تبدیل الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت به گفتمان و عزم ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید