برندگان دومین استارتاپ جاده ابریشم معین شدند

به گزارش وبلاگ بهروز، تهران- خبرنگاران- یک استارتاپ پزشکی که در حوزه توان بخشی و عرضه محصولات هوشمندانه برای بیماران خاص کار می نماید برنده نهایی دومین دوره استارتاپ جاده ابریشم شد.

برندگان دومین استارتاپ جاده ابریشم معین شدند

به گزارش روز شنبه خبرنگار علمی وبلاگ بهروز، مرحله پایانی دومین دوره رویداد استارتاپ جاده ابریشم (Silk Road Startup) در روزهای پنجشنبه و آدینه گذشته با شرکت تیم های استارتاپی مختلف در سالن شهرداری شهر قدس تهران برگزار گردید؛ رویدادی که هدف اصلی از برگزاری آن در حقیقت معرفی برترین استارتاپ های ایرانی و عرضه دانش و تجربه کارآفرینان داخلی و خارجی در این حوزه شمرده می گردد.

در این دوره، تیم استارتاپی فن آسا صندلی اول را از آن خود کرد و تیم های سه سوت جابز و هانیلی در صندلی دوم و سوم قرار گرفتند.

از میان این سه برگزیده، استارتاپ فن آسا توسط گروهی از استادان و دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد راه اندازی شده و فعالیت اصلی آن در حوزه پزشکی است. استارتاپی که کوشش می نماید تا خدمات و محصولاتی نوآورانه برای بیماران خاص ارائه کند.

سه سوت جابز هم که صندلی دوم را از آن خود کرد استارتاپی فعال در حوزه کاریابی است که از تهران در این رویداد رقابتی شرکت کرد.

هانیلی برنده صندلی سوم نیز استارتاپ نوپایی از تبریز است و همانگونه از اسمش پیداست در حوزه زنبورداری و فروش عسل فعالیت می نماید. سازندگان این استارتاپ می گویند که یکی از اهداف اصلی تاسیس آن فراهم کردن سازوکاری برای مطمئن کردن مشتریان از اصالت عسلی است که می خرند.

در بخش اصلی این رویداد که به معرفی استارتاپ ها اختصاص داشت و شب گذشته برگزار گردید، قرار بود هشت استارتاپ راه یافته به مرحله نهایی، پس از معرفی خود با یکدیگر رقابت نمایند، اما در جریان رقابتها دو استارتاپ کریدورز که در حوزه خدمات حمل ونقل ریلی فعالیت دارد و استارتاپ پشتیبانی دیالوگ (اپراتور هوشمند پاسخگویی به سوالات و مسائل مشتریان به صورت بلادرنگ) انصراف دادند و به این ترتیب تنها شش استارتاپ باقی مانده شامل الفبا، پذیرش 24، اینپین، سه سوت جابز، هانیلی و فن آسا با یکدیگر به رقابت پرداختند و هر کدام در مدت زمان محدود مشخص شده، خود را معرفی نموده و به سوالات حاضران و داوران پاسخ دادند.

رویداد سال جاری همچنین شامل چندین پنل و ارائه در حوزه های مورد پسند تیم های جوان استارتاپی بود؛ حوزه هایی مثل رسانه و روابط عمومی که سردبیران بعضی وب سایت های خبری حوزه آی تی به همراه کارشناسان حوزه روابط عمومی در آن شرکت داشتند. پنل های دیگری در حوزه سرمایه گذاری و جذب سرمایه، مدیریت بحران در رکود مالی و گفتمان توریسم در ایران نیز در جریان این رویداد فناورانه برگزار گردید.

علمی** 9224** 1055

منبع: ایرنا

به "برندگان دومین استارتاپ جاده ابریشم معین شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برندگان دومین استارتاپ جاده ابریشم معین شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید