بزرگ نشان دادن اتاق خواب با ترفندهای ساده و باور نکردنی

به گزارش وبلاگ بهروز، امروز متراژ خانه ها دیگر مثل گذشته نیست که گنجایش وسایل بسیاری را داشته باشد. به همین علت همه ما سعی در کاهش یا حذف وسایل اضافی برای ایجاد فضای بیشتر فضای خانه هستیم. یکی از اتاق هایی که وسایل متعدد و ضروری در آن قرار گرفته است اتاق خواب است. سرویس خواب، دراور، میز توالت و گاهی اوقات میز کار از وسایل ضروری هستند که در هر اتاق خوابی قرار می گیرند. برای بزرگ تر شدن فضا هم امکان حذف این وسایل وجود ندارد. در این مقاله چند ترفند برای بزرگ نشان دادن اتاق خواب را به شما آموزش می دهیم تا با استفاده از آن ها فضای دلبازتری داشته باشید.

بزرگ نشان دادن اتاق خواب با ترفندهای ساده و باور نکردنی

استفاده از کمدهای سراسری، باورنکردنی ترین خطای دید جهان

در چیدمان اتاق خواب باید از هر گوشه و کناری برای بزرگ تر نشان دادن محیط بهره ببرید. معمولا در اتاق خواب وسایل متعددی وجود دارد که مرتب کردن و جا دادن آن ها در کمدهای کوچک کار سخت و طاقت فرسایی است. در چنین شرایطی ساخت کمدهای سراسری از کف تا سقف اتاق را پوشش می دهند انتخاب درست و هوشمندانه ای است. استفاده از یاری های سرتاسری یکی از ترفندهای مجذوب نماینده برای بزرگ نشان دادن اتاق خواب نیز به شمار می رود.

برای اینکه استفاده از کمدهای سراسری تاثیر بیشتری در بزرگ تر نشان دادن فضا داشته باشد باید رنگ آن ها را مطابق و یکسان با رنگ دیوارهای اتاق خواب انتخاب کنید. رنگ و طرح دستگیره های کمدها نیز بهتر است ساده باشد. طرح درب های پنجره ها را نیز بهتر است ساده و بدون نقش سفارش دهید. هر چه فضای اتاق خواب ساده تر باشد بزرگ تر و دلبازتر دیده می گردد. برای اینکه فضایی یکنواخت و کسل نماینده نداشته باشید در خرید روتختی عروس، روتختی اسپرت یا سرویس لحاف تخت خواب با کمی خلاقیت رنگ و مدل های شاد و گرم را در نظر بگیرید.

انتخاب برترین مدل کاغذ دیواری برای بزرگ نشان دادن خانه و اتاق خواب

یکی دیگر از راه های بزرگ نشان دادن اتاق خواب ایجا خطای دید است. اگر بتوانید با ایجاد عمق میدان یک خطای دید به وجود آورید فضای اتاق خواب بزرگ تر دیده می گردد. ساخت چنین فضایی با استفاده از کاغذ دیواری به سادگی امکان پذیر است. برترین مدل کاغذ دیواری برای بزرگ نشان دادن خانه و اتاق خواب آن هایی هستند که طرح هایی ساده و بدون شلوغی اضافه دارند.

نورپردازی طبیعی و استفاده بهینه از نور نیز در بزرگ تر نشان دادن اتاق خواب تاثیر دارد. شلف های ساده با رنگ روشن هم یکی دیگر از ابزاری هستند که به ایجاد عمق میدان در اتاق خواب یاری می نمایند. برای پاتختی های کنار تخت هم می توانید با خرید رومیزی به عمیق تر و بزرگ تر نشان دادن اتاق یاری کنید. به یاد داشته باشید در خرید سرویس خواب و اکسسوری های تزیینی مانند رومیزی و آباژو از انتخاب رنگ های تند و تیره خودداری کنید. رنگ های تند و تیره فضا را کوچک تر نشان می دهند.

از پرده های ضخیم استفاده نکنید

در بزرگ نشان دادن اتاق خواب نور طبیعی خورشید تاثیر بسیاری دارد. پرده های ضخیم جلوی تابش نور آفتاب به اتاق را می گیرند و فضایی تاریک و کوچک به وجود می آورند. پرده های تور، گیپور و شاترهای ساده برای اتاق های کوچک کاربردی مناسبی دارند. بعلاوه با استفاده از شاترها می توانید ورود نور به اتاق را به راحتی کنترل کنید.

یکی دیگر از راه های وسیع تر نشان دادن اتاق خواب استفاده حداکثری از فضاهای مختلف اتاق مانند زیر تخت است. با استفاده از کشوها و قفسه های مخصوص زیر تخت می توانید از شلوغ شدن و به هم ریختگی اتاق تا حد چشمگیری جلوگیری کنید.

اگر مشغول چیدمان و معین دکوراسیون اتاق خواب و جهیزیه عروس هستید بهتر است کالای حمام و کالای خواب را با رنگ های شبیه به هم و ست انتخاب کنید. هماهنگی رنگ های وسایل یک اتاق به بزرگ تر نشان دادن محیط یاری می نماید. برای خرید کالای حمام همین حالا وارد سایت صفاهوم شوید و برترین مارک ست حوله عروس و داماد را با قیمت مناسب سفارش دهید.

استفاده از آینه را نباید فراموش کنید، برترین ترفند برای بزرگ نشان دادن اتاق خواب

آینه ها با انعکاس نور و ایجاد عمق میدان فضای اتاق خواب را وسیع تر و روشن تر نشان می دهند. اگر روی دیوارها فضایی برای نصب آینه ندارید از کمدهایی با درب های آینه ای یاری بگیرید. بعلاوه نصب آینه روی بلندترین دیوار اتاق تاثیر بیشتری در بزرگ تر نشان دادن اتاق خواب خواهد داشت.

آخرین و مهم ترین ترفند، از حرفه ای ها یاری بگیرید

اصول چیدمان و دکوراسیون خانه یا اتاق خواب احتیاج به تسلط و تجربه کافی به اصول دکوراسیون وطراحی داخلی دارد. گاهی اوقات با وجود ترفندها و راهکار های بسیار برای چیدمان اتاق دچار خطاهایی می شوید که نتایج معکوسی در پی دارد. بنابراین برترین راه چاره برای یک چیدمان اصولی و صحیح استفاده از دانش متخصصین طراحی دکوراسیون داخلی است.

فروشگاه های زنجیره ای صفاهوم بیش از 80 سال سابقه در زمینه فروش منسوجات خانگی، کالای خواب و کالای حمام ویژه خانواده و جهیزیه عروس دارند. در یک اقدام بی نظیر فروشگاه صفائی اصفهان نسبت به اجرا و مشاوره در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی و چیدمان جهیزیه عروس نیز قدم برداشته است. برای خرید جهیزیه عروس سایت صفاهوم به آدرس safahome.com شوید و بعد از آنالیز سفارشات خود را ثبت کنید و ظرف مدت 3 روز کاری تحویل بگیرید. برای دریافت مشاوره در زمینه چیدمان و طراحی دکوراسیون داخلی نیز با شماره تلفن 03132223334 تماس بگیرید. کارشناسان صفاهوم آماده پاسخگویی به سوالات شما هموطنان عزیز در سراسر ایران هستند.

م. خ

منبع: ایرنا زندگی

به "بزرگ نشان دادن اتاق خواب با ترفندهای ساده و باور نکردنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگ نشان دادن اتاق خواب با ترفندهای ساده و باور نکردنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید