تارتار: در بازی ما برابر ذوب آهن عدالت اجرا شد، عاجزانه درخواست می کنم VAR به فوتبال ایران بیاید

به گزارش وبلاگ بهروز، گروه استان ها- سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: به گروه داوری دیدارمان با ذوب آهن به خاطر شجاعت و جسارتی که در برگرداندن پنالتی داشتند و حق ذوب آهن را تضییع نکردند تبریک و خسته نباشید می گویم.

تارتار: در بازی ما برابر ذوب آهن عدالت اجرا شد، عاجزانه درخواست می کنم VAR به فوتبال ایران بیاید

به گزارش وبلاگ بهروز از اصفهان، مهدی تارتار پس از تساوی یک - یک تیمش برابر ذوب آهن اصفهان در هفته سوم لیگ برتر فوتبال گفت: بازی فیزیکی را شاهد بودیم و هر دو تیم برای کسب سه امتیاز وارد زمین شدند و فکر می کنم تیم ما بازی را بهتر شروع کرد و به گل رسیدیم، اما خیلی زود گل تساوی را به خاطر عدم تمرکز دریافت کردیم. در ادامه بازی را کنترل نموده و موقعیت چندانی به ذوب آهن ندادیم. در مجموع عدالت اجرا شد و از کوشش بازیکنانم تشکر می کنم.

وی اضافه نمود: مهمترین موضوع در این بازی اجرای عدالت بود. به گروه داوری این ملاقات به خاطر شجاعت و جسارتی که در برگرداندن پنالتی داشتند و حق ذوب آهن را تضییع نکردند تبریک و خسته نباشید می گویم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان ادامه داد: در جریان بازی خیلی به هم ریختم، چون داور چهارم که خیلی از صحنه دور بود به داور مشورت داد، اما گویا ایشان فیلم بازی را دیده و متوجه شده بود که آن صحنه پنالتی نبوده است. البته به شرف بازیکن خودمان حسین پورامینی که از بازیکنان سالم، پاک و صادق است، درود می فرستم که به داور مسابقه گفته بود مدافع ذوب آهن با من برخوردی نداشت.

تارتار گفت: اینکه پنالتی لغو شد برای ما بسیار سخت بود، ولی در نهایت خوشحالیم که عدالت اجرا شد و از داور چهارم که خیلی با او بحث کردم عذرخواهی می کنم. در انتها بازی هم از تیم داوری تشکر و بابت اتفاقات کنار زمین عذرخواهی کردم، چون ما فکر می کردیم آن صحنه پنالتی است. در نهایت خوشحالیم که عدالت اجرا شد.

وی اعلام کرد: از روزی که VAR وارد فوتبال جهان شد اصرار داشتم که این سیستم برای اجرای عدالت به فوتبال ما هم اضافه گردد. خیلی سخت است که یک مربی شبانه روز کوشش کند و یک گروه 40 نفره با تمام وجود برای موفقیت یک تیم زحمت بکشند، اما یک سوت اشتباه آرزوها و اهداف آنها را از بین ببرد. برای چندمین بار از مسئولان رده بالای کشور درخواست می کنم در این باره فکری نمایند. درست است که کشورمان با وجود تحریم ها شرایط مالی خوبی ندارد، اما عاجزانه درخواست می کنم که سیستم VAR وارد فوتبال ایران گردد و سخت بگیرند تا باشگاه ها مجبور شوند از این سیستم استفاده نمایند تا از این به بعد شاهد تکرار اشتباهات داوری نباشیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره صحبت هایش با رحمان رضایی پس از سوت انتها بازی توضیح داد: آن یک صحبت خصوصی بود و مشکل خاصی نبود.

تارتار درباره هدف گذاری برای آینده تیمش گفت: به مسئولان باشگاه قول داده ام که کار و کوشش کنم و قول کسب رتبه و صندلی نداده ام، اما از خودمان و بازیکنان انتظار بالایی داریم. به بازیکنان هم گفته ام که باید فکر اینکه در انتهای جدول دست و پا بزنیم را از سرشان بیرون نمایند و بازیکنانم امروز تاکتیک پذیر بازی کردند که از آنها تشکر می کنم. امروز بازی تاکتیکی انجام دادیم و به بازیکنان ذوب آهن فضا ندادیم.

165، ف

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "تارتار: در بازی ما برابر ذوب آهن عدالت اجرا شد، عاجزانه درخواست می کنم VAR به فوتبال ایران بیاید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تارتار: در بازی ما برابر ذوب آهن عدالت اجرا شد، عاجزانه درخواست می کنم VAR به فوتبال ایران بیاید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید