راهیابی یار مهربان به اتوبوس های درون شهری

به گزارش وبلاگ بهروز، رئیس شورای شهر شیراز با پیشنهاد اختصاص ویترین هایی جهت قرار دادن کتاب به منظور مطالعه شهروندان در اتوبوس های درون شهری موافقت کرد.

راهیابی یار مهربان به اتوبوس های درون شهری

مهدی طاهری در نشست هیأت مدیره مجمع خیرین شهرساز و فرهنگساز شیراز گفت: کلانشهر شیراز حدود 800 دستگاه اتوبوس دارد که میشود از این ظرفیت جهت ترویج فرهنگ کتابخوانی استفاده کرد.

او گفت: در صورت بازخورد مناسب اجرای این طرح، میشود طرح را در مترو هم به اجرا درآورد.

رئیس شورای شهر شیراز همچنین در پی درخواست اعضای مجمع پیرامون تجلیل از نخبگان فرهنگی و هنری شهر، گفت: مجمع خیرین شهرساز و فرهنگساز، ماهانه یک نخبه فرهنگی و هنری شهر را جهت تجلیل در صحن علنی شورای شهر به این شورا معرفی کند.

طاهری همچنین از شهرداری خواست تا قطعه زمینی را جهت ساخت ساختمان و دفتر مجمع خیرین به مجمع اختصاص دهد.

مدیرعامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگساز شیراز برگزاری سه مرحله طرح پیوند کتاب و توزیع حدود 4 هزار جلد کتاب بین شهروندان، برگزاری سه مرحله طرح راننده قانونمدار، جمع آوری و توزیع 58 هزار و 445 اقدام اهدایی شهروندان به نیازمندان، گشایش خانه سلامت، امید و زندگی، همکاری همیاران داوطلب در سرا های یار مهربانی و سرای فرهنگ مهربانی و همیاران مهربان ترافیک به مدت 10 هزار و 905 ساعت را از جمله فعالیت های شاخص این مجمع در سال گذشته برشمرد.

عبدالرضا دستغیب همچنین اجرای طرح هر روز یک از روی زمین بر میداریم، یار مهربان در سفر، ادامه و توسعه فعالیت های همیاران مهربان ترافیک، سرا های فرهنگ مهربانی و طرح پیوند با کتاب، ادامه تجلیل از رانندگان قانونمدار، انجام آزمایش های پزشکی لازم جهت 50 نفر کودک کار، گشایش خانه سلامت، امید و زندگی شماره (2) در محله دهپیاله، بهره برداری از کلانتری شریفآباد، ساخت ورزشگاه بانوان در خیابان عزیززاده، ساخت خانه سلامت، امید و زندگی شماره (3) در بولوار عزیززاده و انعقاد تفاهم نامه در زمینه احداث مرکز خوداشتغالی در میانرود را از برنامه های برجسته مجمع خیرین شهرساز و فرهنگساز شیراز در سال 1401 گفت.

قائم مقام شهردار شیراز تأکید کرد که نگاه مردم نسبت به اقدامات و فعالیت های خیرین متفاوتتر از اقدامات شهرداری و یا دیگر دستگاه هاست.

آرش فرج زاده گفت: نگاه شهروندان به خیرین و نیکوکاران همواره ویژه است و لذا اقدامات آن ها را از نزدیک رصد میکنند و پاس میدارند.

نایب رئیس مجمع خیرین شهرساز و فرهنگساز شیراز تأکید کرد که مقوله فرهنگی با تظاهرات فرهنگی نهادینه میشود.

عبدالمحمد طاهری گفت: اگر قرار است فرهنگ به شکل واقعی تحقق و تعمق یابد باید از طریق تظاهرات فرهنگی نهادینه شود.

وبلاگ بهروز فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "راهیابی یار مهربان به اتوبوس های درون شهری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهیابی یار مهربان به اتوبوس های درون شهری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید