فاضلی: بازیکنان تراکتور انگیزه داشتند تا شکست های اخیر را از فکر هواداران پاک کنند، در برخی پست ها کمبود بازیکن داریم

به گزارش وبلاگ بهروز، مربی تیم فوتبال تراکتور تبریز انگیزه بالای بازیکنان این تیم را یکی از دلایل پیروزی مقابل نفت مسجدسلیمان دانست.

فاضلی: بازیکنان تراکتور انگیزه داشتند تا شکست های اخیر را از فکر هواداران پاک کنند، در برخی پست ها کمبود بازیکن داریم

وحید فاضلی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی وبلاگ بهروز درباره پیروزی 2 بر صفر تیم تراکتور مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: در دو هفته اخیر دو باخت داشتیم که فشار روانی زیادی را روی تیم ایجاد کرده بود و از نظر روانی شرایط مان نرمال نبود، ولی بچه ها انگیزه بالایی داشتند تا نتایج دو هفته اخیر را از فکر هواداران پاک کنند. همین موضوع باعث شد تا بچه ها باانگیزه وارد زمین شوند و خواسته کادر فنی را کاملاً اجرا کنند که خدا را شکر پیروز هم بودیم.

وی اضافه نمود: در نیمه اول رضا دهقانی گل زیبایی زد که روی آن برنامه داشتیم. بعد از آن هم تیم نفت به ما فشار آورد و خطرناک بود. به نظرم اگر در شرایط یک بر صفر تمرکزمان را حفظ نمی کردیم بازی می توانست مساوی شود. به هر حال خدا را شکر سامان نریمان جهان یک گل دیگر زد و اختلاف را به دو گل رساندیم. البته موقعیت های خوب دیگری هم داشتیم که نکته مثبت بازی ما بود.

مربی تیم تراکتور در مورد عملکرد خوب رضا دهقانی و مهدی حقیقت در ترکیب این تیم توضیح داد: رضا دهقانی بازی اولش نبود و بازیکن باتجربه ای است که روی او حساب باز کرده ایم. مهدی حقیقت اما نخستین بازی خود را تجربه می کرد. خوشبختانه با نگاه هوشمندانه سولدو به این دروازه بان جوان اعتماد شد و امیدوارم او هم از این فرصت که نصیبش شده است استفاده و به عنوان یک استعداد خودش را معرفی کند که این موضوع هم نیازمند تمرکز و دوری از حاشیه است.

به نظر می رسد تیم تراکتور با مشکل کمبود بازیکن روبرو است. آیا لیستی به باشگاه برای جذب بازیکن داده اید یا خیر؟، فاضلی در واکنش به طرح این پرسش گفت: با توجه به مسائلی که تراکتور پیش از فصل داشته است شاید کمی نیاز به تقویت داشته باشیم. البته الان نفرات خوبی داریم، ولی در برخی از پست ها با کمبود بازیکن روبرو هستیم. مثلاً در برخی نقاط بالانس نیستیم و فقط یک بازیکن داریم که اگر مصدوم شود به مشکل می خوریم. به همین دلیل در حال بررسی هستیم تا در نیم فصل نفرات جدیدی را جذب کنیم.

وی ادامه داد: البته همین الان هم اگر بازیکن آزاد خوبی باشد به باشگاه معرفی می کنیم. سولدو در این زمینه بسیار حساس است و می خواهد بازیکنی را جذب که بتوانند در این مقطع به تیم کمک کند، چون اگر اینطور نباشد مسئله ای هم بر مسائل ما اضافه خواهد شد. به همین دلیل هنوز لیستی به باشگاه نداده ایم و در حال بررسی هستیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فاضلی: بازیکنان تراکتور انگیزه داشتند تا شکست های اخیر را از فکر هواداران پاک کنند، در برخی پست ها کمبود بازیکن داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاضلی: بازیکنان تراکتور انگیزه داشتند تا شکست های اخیر را از فکر هواداران پاک کنند، در برخی پست ها کمبود بازیکن داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید