فرمانده نهاجا: یک بیمارستان با تجهیزات روز جهان را تحویل مردم استان بوشهر دهیم

به گزارش وبلاگ بهروز، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: یک بیمارستان با تجهیزات روز جهان را تحویل مردم استان بوشهر دهیم.

فرمانده نهاجا: یک بیمارستان با تجهیزات روز جهان را تحویل مردم استان بوشهر دهیم

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ بهروز، امیر حمید واحدی صبح یکشنبه در مراسم افتتاح بخش ICU بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر گفت: سربازارن ولایت در نیروی هوایی ارتش همواره پای کار هستند.

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب در جریان کرونا که ارتش باید پای کار باشد اضافه نمود: به همین دلیل نیروی هوایی همه کوشش خود را به کار گرفت تا بیمارستان امیرالمومنین پایگاه ششم شکاری بوشهر خدمات مناسبی را به مردم ارائه کند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: این بیمارستان یکی از مراکز بزرگ درمانی استان است و ما تاکید نمودیم که این بیمارستان مختص کارکنان نیروی هوایی ارتش نیست و باید به همه مردم شهیدپرور و قهرمان استان بوشهر خدمات رسانی کند.

وی توضیح داد: همه کوشش خود را به کار گرفتیم تا این بیمارستان را بهسازی و به روزرسانی کنیم و تجهیزات مناسب نیز در این بیمارستان مستقر گردد تا برترین خدمات ارائه گردد.

امیر واحدی با تقدیر از امیر نصیرزاده فرمانده سابق نیروی هوایی ارتش و فرمانده پایگاه ششم شکاری بوشهر ادامه داد: این مجموعه یکی از پتانسیل هایی است که می تواند خدمات تخصصی را ارائه کند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید نمود: قول را گرفته ایم که همه بخش های بیمارستان بازسازی گردد و یک بیمارستان با تجهیزات روز جهان را تحویل مردم استان بوشهر دهیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "فرمانده نهاجا: یک بیمارستان با تجهیزات روز جهان را تحویل مردم استان بوشهر دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرمانده نهاجا: یک بیمارستان با تجهیزات روز جهان را تحویل مردم استان بوشهر دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید