دوچرخه سواری

کلاه بلوتوثی هوشمند ویژه دوچرخه سواران

با کلاه ایمنی بلوتوثی هوشمند SENA M1 و M1 EVO با دوچرخه سواران دیگر در مسیر دوچرخه سواری، ارتباط برقرار کنید.

2 دی 1401

گوهرهای پنهان رأس الخیمه (قسمت اول)

تاریخ رأس الخیمه به هزاره سوم قبل از میلاد باز می شود. باستان شناسان شواهدی برای اثبات این فرضیه دارند که اکنون این شواهد در موزه ملی نگهداری می شوند.

14 اسفند 1400

شرایط کاروان ایران در شروع سال المپیک، تغییر بعد از یک سال رکود

به گزارش خبرنگاران، بدون شک سی و دومین دوره بازی های المپیک مهمترین رویداد ورزشی در امسال است؛ رویدادی که بعد از یک سال تاخیر مردادماه کانون توجهات ورزش دنیا خواهد بود و از جمله ایران که همچون شانزده دوره دیگر، در این دوره نیز شرکت خواهد داشت.

27 فروردین 1400

معرفی تعدادی از زیباترین نقاط پاییزی بریتانیا

فصل پاییز سر می رسد و گستره ای از رنگهای طبیعی، جاذبه های گردشگری بریتانیا در پاییز را در بر می گیرد. از اواخر ماه سپتامبر و در طول ماه اکتبر، چیزی جز انواع رنگ سرخ، زرد و طلایی و سایه های نارنجی و قهوه ای بر برگ های درختان نمی بینید. بریتانیا طبیعت فوق...

14 آبان 1399

خرید و انتخاب هوشمند دوچرخه

خریدو انتخاب هوشمند هر کالایی وقتی شکل می گیرد که شما از قبل، در مورد ویژگی های کلیآن محصول اطلاعات کاملی کسب کرده باشید. خریددوچرخهنیز مثل هر کالا یا وسیله دیگری نیازمند برخورداری ازچنین اطلاعاتی است. علاوه بر این به جرات می توان گفت که با توجه به مشخصات...

2 مرداد 1399

لیست کامل قابلیت های جدید رابط کاربری MIUI 12 شیائومی

در این مطلب تصمیم داریم به آنالیز همه قابلیت های جدید رابط کاربری MIUI 12 شیائومی بپردازیم تا ببینیم گوشی های این شرکت در آینده ای نزدیک به چه امکاناتی دسترسی خواهند داشت.

18 تیر 1399

تصاویر : ورزش مورد علاقه رهبران سیاسی جهان

هم پیاله کردن سیاست و ورزش آسان نیست. اولی خشک و جدی است و دومی سرگرم کننده و به دور از مسائل جدی. اما بعضی رهبران سیاسی جهان نیز ورزش می کنند.

23 آذر 1398

رکود چند ساله دوچرخه سواری قم باید جبران شود

خسرو قمری در مصاحبه با خبرنگاران، در حاشیه سفر به قم و حضور در مجمع انتخابات هیئت دوچرخه سواری استان قم گفت: اولویت فدراسیون دوچرخه سواری توسعه همگانی این رشته است ضمن اینکه هیئت دوچرخه سواری استان قم باید به دنبال استعدادیابی در بخش های مختلف این رشته...

20 آبان 1398

یک نماد جدید در پایتخت

خبرنگاران: طراحی این پل از پل خواجوی اصفهان الهام گرفته شده و یک سازه کاملا سازگار با محیط زیست و طبیعت است که نمونه مشابه آن در پارک های ملی و طبیعی کشورهای فرانسه، کانادا، هلند، بلژیک، مالزی و استرالیا ساخته شده است.

8 مهر 1398