توقف تغییر فرمانداران و استانداران تا خاتمه انتخابات

به گزارش وبلاگ بهروز، معاون سیاسی وزیر کشور گفت: ما طی بخشنامه ای جز در موارد اضطرار هرگونه تغییر فرمانداران و استانداران را متوقف کردیم چرا که عملا وزارت کشور و ستاد انتخابات وارد مرحله اجرایی و عملیاتی شده است.

توقف تغییر فرمانداران و استانداران تا خاتمه انتخابات

جمال عرف در گفت وگو با وبلاگ بهروز اظهار کرد: با توجه به علاقه وافری که استاندار اردبیل به طرح ها و پروژه های آغاز شده در این استان دارند بهنامجو در اردبیل ماندنی شد. استاندار اردبیل مثل شیر در این استان به فعالیت خود ادامه می دهد و قرار نیست بهنامجو به عنوان استاندار گیلان جابجا گردد.

وی گفت: البته ظرفیت استاندار اردبیل بالاتر از صندلی استانداری است و ما می توانیم از ظرفیت وی در سطح ملی نیز استفاده کنیم.

معاون سیاسی وزیر کشور به توقف تغییر فرمانداران و استانداران تا انتها انتخابات اشاره نمود و اضافه کرد: ما طی بخشنامه ای جز در موارد اضطرار هرگونه تغییر فرمانداران و استانداران را متوقف کردیم چرا که عملا وزارت کشور و ستاد انتخابات وارد مرحله اجرایی و عملیاتی شده است.

عرف بیان نمود: در چنین شرایطی که عملیات براساس تقویم انتخابات در استان ها و شهرستان ها نیز با موضوع استانداران و فرمانداران آغاز شده تغییر آنها هیچ معنایی ندارد و ما قطعا از این امر اجتناب می کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به رفتن استاندار گیلان به سازمان تامین اجتماعی ما تنها معرفی استاندار جدید گیلان را با تصویب هیئت دولت شاهد خواهیم بود و به غیر از این هیچگونه تغییر استانداران تا انتها انتخابات در دستور کار وزارت کشور نیست.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "توقف تغییر فرمانداران و استانداران تا خاتمه انتخابات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقف تغییر فرمانداران و استانداران تا خاتمه انتخابات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید