مراسم زنگ ایثار در سراسر کشور برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ بهروز، خبرگزاری خبرنگاران- مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری مراسم نواختن زنگ ایثار در مدارس سراسر کشور اطلاع داد.

مراسم زنگ ایثار در سراسر کشور برگزار می گردد

به گزارش خبرگزاری وبلاگ بهروز به نقل از ایثار، محمدعلی فقیه گفت: مراسم ملی نواختن زنگ ایثار در مدارس سراسر کشور با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران و وزارت آموزش وپرورش با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می گردد.

وی اضافه کرد: این مراسم مستقل از مراسم بازگشایی مدارس به همراه ارسال پیغام شهید برای دانش آموزان و با حضور هم زمان معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و وزیر آموزش وپرورش در تهران و هم زمان در مدارس سراسر کشور و با قرائت پیغام مشترک روسای دو دستگاه انجام خواهد گرفت.

مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران اضافه کرد: طرح برگزاری مراسم ملی نواختن زنگ ملی ایثار با هماهنگی دو نهاد تهیه شده و سرپرست وزارت آموزش وپرورش ضمن ارج نهادن به این کار ارزشمند، دستور اجرای آن را در مجموعه تحت امر خود صادر نموده است.

مدیرکل آموزش بنیاد در سرانجام گفت: از دیگر برنامه های این مراسم به صدا درآمدن زنگ تلفن همراه دانش آموزان به همراه پیغامک حاوی وصیت یکی از شهیدان، قرائت میثاق نامه دانش آموزان به وسیله یکی از دانش آموزان و عطرافشانی و گل باران مزار شهدای دانش آموز سراسر کشور است.

منبع: خبرگزاری آریا

به "مراسم زنگ ایثار در سراسر کشور برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراسم زنگ ایثار در سراسر کشور برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید