شرایط کرونا در مهاباد نارنجی باقی ماند

به گزارش وبلاگ بهروز، براساس اعلام وزارت بهداشت، در حال حاضر آذربایجان غربی در بحران شیوع کرونا 12 شهرستان با شرایط نارنجی دارد که مهاباد هم جزو آنهاست.

شرایط کرونا در مهاباد نارنجی باقی ماند

به گزارش خبرنگار گروه استان های وبلاگ بهروز از مهاباد، علی مصطفوی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: طبق اعلام وزارت بهداشت در حال حاضر، سه شهرستان استان در شرایط قرمز و 2 شهرستان در وضع زرد کرونایی قرار گرفته است که این ارقام به ترتیب یک و 2 مورد کمتر از هفته گذشته است.

وی اضافه نمود: طبق آخرین آنالیز ها، شهرستان های اشنویه، پیرانشهر و بوکان در جنوب آذربایجان غربی شرایط قرمز کرونایی دارند.

مصطفوی توضیح داد: بعلاوه طبق آخرین برآورد انجام شده، شهرستان های ارومیه، خوی، سلماس، چایپاره، شوط و ماکو در شمال آذربایجان غربی و نقده، تکاب، میاندوآب، مهاباد، سردشت و شاهین دژ در جنوب استان شرایط نارنجی کرونایی دارند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: علاوه بر آن، 2 شهرستان پلدشت و چالدران در شمال استان شرایط زرد دارند که امیدواریم بهبود شرایط را در روز ها و هفته های آینده نیز ببینیم.

وی با اعلام هشدار جدی نسبت به ضرورت رعایت دستورالعمل های بهداشتی افزود: استفاده از ماسک و پرهیز از تجمع به ویژه اجتناب از سفر های غیرضروری در همه استان از جمله مهمترین اقداماتی است که باید رعایت گردد.

مصطفوی اضافه نمود: فرمانداران و مدیران دستگاه های مرتبط نیز نسبت به اجرای محدودیت های ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا متناسب با شرایط شهر ها از جمله دورکاری ادارات، تردد های شبانه و فعالیت صنوف اهتمام ویژه داشته باشند.

ج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "شرایط کرونا در مهاباد نارنجی باقی ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط کرونا در مهاباد نارنجی باقی ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید